מילוי כריות המושבים

קודם כל חשוב להגיד כי לא כל כרית שרכשתם אי פעם בחייכם ראויה לשירות של מילוי כריות מקצועי. ישנן כריות זולות במיוחד שההשקעה בהן פשוט לא תצדיק את עצמה. למרות זאת, ישנן גם כריות איכותיות מאוד שהשקעתם בהן כסף רב ושבמהלך השנים, למרות שהן איכותיות ביותר, הנפח שלהן ירד, התפיחות נעלמה והן פשוט כבר לא נוחות. ישנן חברות רבות שעוסקות בתחום של מילוי כריות, אבל בניגוד למה שמקובל לחשוב, מדובר על אמנות ומיומנות ראויה לשמה ולא כל אחד שעוסק בתחום הוא אכן איש מקצוע שכדאי להזמין לביתכם.
מילוי כריות המושבים

מילוי כריות המושבים וחיזוק הרצועות - זה לדר-מן !

מאחר וישנם סוגים שונים של מילויים כמו למשל מילויים טבעיים (פלומת אווז, נוצות אווז וכיו"ב) או מילויים סינטטיים שונים וכמובן שגם סוגי ריפוד שונים ותפרים שונים, חשוב מאוד להתאים את סוג המילוי למילוי הקיים. במידה והמילוי לא יותאם, הכרית שלכם אולי תהיה תפוחה שוב, אבל לא בטוח שהיא תקבל את המגע שהיה לה בעבר. מיותר להגיד כי זהו הדבר האחרון שאתם צריכים. המטרה היא להשיב עטרה ליושנה ולהוביל לכך כי מילוי כריות מקצועי ישיב את הכריות לחיים, לא פחות מכך. ואם אפשר, אז לחיים שהיו להן לפני שירדו מנפיחותן.

מילוי כריות מושבים שוקעים וצביעת סלונים מעור - לפני ואחרי

מילוי כריות המושבים, כי ניתן לחדש את הספות !

חברת לדר – מן מובילה את התחום של מילוי כריות בישראל כבר שנים רבות. אין זה משנה כמה איכותיות הכריות שלכן, באיזשהו שלב במהלך חייהן הן ישמחו לו תזמינו עבורן שירות מילוי כריות. אין זה משנה אם מדובר על כריות גן, כריות נוי לבית, כריות לשינה וכיו"ב, המומחים של לדר – מן ישמחו להגיע עד הבית שלכם ולהחזיר לכריות שלכם את הצבע ללחיים. כמובן שהחברה מתמחה גם בתחום של מילוי כל סוגי הריפוד לספות, ריהוט גן, כורסאות, מערכות ישיבה, תיקון ספות עור ובד, ניקוי ספות ומערכות ישיבה, ייעוץ ושיווק של תכשירי ניקיון ביתיים ומקצועיים ועוד. המומחים שלנו יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף, כיוון שבמקום לרכוש סט ריהוט חדש, תוכלו להזמין מילוי כריות מקצועי ולהתחדש מבלי לפשוט את הרגל. 
לפעמים אנחנו מקבלים בירושה כריות שעברו במשפחה מדור לדור. רוב הסיכויים שהכריות האלו לא נמצאות במצב משובח ואין זה מפתיע, באופן עקרוני אורך חיים של כרית פשוטה לא עולה על מספר שנים. עם זאת, מילוי כריות איכותי יכול להוסיף עשרות שנים לחיי הכרית. השאיפה היא לאתר את החור דרכו בורח המילוי ולדאוג לסגירתו מבעוד מועד. 
 
עם זאת, במהלך הזמן מילוי כריות לבדו אינו מספיק וישנו צורך גם במתיחת רצועות למשל. הזמינו את המומחים של חברת לדר – מן לביתכם להערכה כללית, לייעוץ ולבחינה של המצב בשטח. זה הזמן להחזיר עטרה ליושנה. מילוי כריות, ותתחדשו!
תיקון ספות עור מחירים

תיקון ספות עור מחירים

אז יש לכם סלון עור שאתם כל כך אוהבים, ומה לעשות אחרי שנים של שימוש מתחילים לראות סימנים של שימוש ממושך. הישיבה כבר לא אותה ישיבה קשיחה, המושבים שוקעים ואף קשה לקום מהספה. כאשר מחפשים תיקון ספות עור מחירים שונים קובעים את עלות התיקון. לכן כשלב ראשון, אנו מבקשים תמונות של אזור התיקון. תמונות מקרוב ותמונות מרחוק. תיקון ספות יכול לכלול : מילוי והקשחת מושבים שוקעים, תיקון תפרים פותחים, תיקון קרע בספה, צביעת סלון עור וכו'. 

קרא עוד »
חידוש סלונים - תיקון ספות - תיקון שבר בספה

תיקון שבר בספה

מכירים את זה שאחד הילדים נותן קפיצה בספה ותאום רעש חזק מתוך הספה, והנה חשש לשבר בשלדה של הספה. תיקון שבר בספה מתבצע בבית הלקוח על ידי המומחים של לדרמן. אנו פותחים את הספה בחלק התחתון שלה מתוך הביטנה שלמטה ומגיעים בעצם לכל התכנון של השלדה של הספה. על מנת לבצע תיקון שבר בספה יש תחילה לאתר את אזור השבר ובכך להפעיל מחשבה וידע כיצד מתקנים את הספה מבלי להוציאה מהבית לרפדיה. 

קרא עוד »
תיקון תפרים פרומים - תיקון ספות מבד

תיקון תפרים פרומים

כל תפר פתוח קטן הוא מתכון לצרות, ולכן חשוב מאוד לטפל בו מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע ממנו לגדול באופן משמעותי. ככל שהתפר הפתוח יהיה גדול יותר כך באופן טבעי יהיה קשה יותר לתקן אותו, ועלות התיקון תעלה בהתאם. זוהי הסיבה שאנו ממליצים לכל אחד מהלקוחות שלנו לבצע את התיקון מיד עם הופעת הפתח ולא לחכות יותר מידיי.

קרא עוד »
צביעת סלונים מעור

צביעת סלונים מעור

בהחלט כן, אנו בחברת לדר-מן נבצע את כל הבדיקות המקדימות על מנת להבטיח את מתן השירות האיכותי והמקצועי ביותר. צוות המומחים שלנו יגיע אליכם על מנת לבחון את נזקי הסלון ואת האפשרויות העומדות בפנינו בכל הקשור אל צביעת הסלון הישן. ביחד אתכם נבנה תוכנית מקיפה אשר המטרה המרכזית שלה זה להחזיר לסלון העור הישן שלכם את המראה החדש והאלגנטי.

קרא עוד »
ריפוד ספות בד - רפד

רפד

רפד אחד מעקב אכילס של סלון יוקרתי או כל סלון אחר הוא הכתמים והלכלוך שמצטברים בו במהלך השנים. מרבית האנשים רוכשים סלונים מעור יוקרתי או

קרא עוד »
ניקוי עור -

ניקוי עור

ניקוי של ספות עור הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר של תחזוקת ספת עור. כמו שבטח אתם יודעים, ספת עור דורשת תחזוק משמעותי בהרבה בהשוואה לכל סוג אחר של ספה. לכן על מנת שתוכלו ליהנות מספת העור שלכם לאורך זמן, חשוב מאוד לבצע ניקוי עור אחד למספר חודשים באמצעות חומרים ותכשירים אשר נועדו בכדי לחזק ולהעשיר את העור.

קרא עוד »

ממליצים עלינו: