ניקוי ספה בבית הלקוח

הספות האהובות הוכתמו במשך השנים? יש כתם על כורסת העור האהובה?

חברת לדר-מן המובילה בתחום ניקוי ספות תגיע עד לביתכם ותהפוך את הספה המוכתמת למחודשת, נקייה ומוכנה לשימוש לעוד שנים רבות. הצוות של חברת לדר-מן מעניק ניקוי ספות מקצועי לספות עור, בד ולבד ישנות או חדשות שסבלו מכתמים שונים. אנחנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובשיטות המתקדמות ביותר כדי להחזיר לכם את הספה נקייה ואתם לא צריכים לצאת מהבית – תהליך ניקוי ספות כולו נעשה בבית הלקוח. 
תיקון ספות - ניקוי ספה בבית הלקוח

ניקוי ספה בבית הלקוח - החיסכון כולו שלכם - ואיך זה עובד בדיוק

אז איך בדיוק ניקוי ספות בד מקצועי חוסך לכם כסף? התשובה לכך פשוטה מאין כמוה – אנחנו מזמינים אתכם לערוך סקר שוק ולבצע השוואות מחירים של ספות בד. אם תשימו לב, המחירים קפצו מספר מדרגות מאז התקופה בה רכשתם את שלכם. אי לכך נותרו האופציה ההגיונית היחידה היא להזמין ניקוי ספות בד מקצועי. כמובן שיש גם את האופציה של שמירה על הספות כמות שהן, כיסוי שלהן בבד או בסדין ורעיונות נוספים שהס מלהזכירם. אז אם אתם רוצים לשמור לא רק על מראה הסלון שלכם אלא גם על הכיס שלכם, הגיע הזמן לדבר על ניקוי ספות בד מקצועי מבית חברת לדר-מן.

ניקוי ספה בבית הלקוח-ניקוי ספות עור

חברת לדר-מן מספקת שירותי ניקוי ספות עור מהווה אתגר עבור רבים שרוכשים ספות אלו ומגלים כתמים שונים ומשונים. לרוב תהליך של ניקיון ספות עור דורש התייחסות של איש מקצוע ושימוש בחומרים חזקים ומיוחדים לשימוש על עורות. בנוסף, חידוש וניקיון ספות עור מצריך לעתים תיקון של העור על ידי צביעה מיוחדת. המומחים של לדר-מן יוכלו לספק שירות של טיפול בספות עור בביתכם ויאפשרו לכם ליהנות מספת העור האהובה זמן רב. גם ספות העשויות מדמוי עור יכולות לעבור תהליך ניקוי ספות בהצלחה. 

ניקוי ספות בד בבית הלקוח

הצוות המסור של לדר-מן מציע שירותי ניקוי ספות בד או לבד. אנחנו מתמחים בהסרת כתמים שונים על ידי חומרי ניקוי חזקים ומקצועיים, צביעה והחלפת ריפוד במידת הצורך וכל התהליכים הדרושים כדי להותיר את הספות שלכם נקיות ושמישות. אם יש ברשותכם ספות בד ישנות, אין צורך לוותר עליהן. אנחנו מתמחים גם בתחום של ניקוי ספות ישנות ושחזורן כך שתוכלו ליהנות מריהוט וינטאג' משופץ בעלות שאין לה מתחרים בשוק.

ממליצים עלינו:

תיקון ספות עור מחירים

תיקון ספות עור מחירים

אז יש לכם סלון עור שאתם כל כך אוהבים, ומה לעשות אחרי שנים של שימוש מתחילים לראות סימנים של שימוש ממושך. הישיבה כבר לא אותה ישיבה קשיחה, המושבים שוקעים ואף קשה לקום מהספה. כאשר מחפשים תיקון ספות עור מחירים שונים קובעים את עלות התיקון. לכן כשלב ראשון, אנו מבקשים תמונות של אזור התיקון. תמונות מקרוב ותמונות מרחוק. תיקון ספות יכול לכלול : מילוי והקשחת מושבים שוקעים, תיקון תפרים פותחים, תיקון קרע בספה, צביעת סלון עור וכו'. 

קרא עוד »
חידוש סלונים - תיקון ספות - תיקון שבר בספה

תיקון שבר בספה

מכירים את זה שאחד הילדים נותן קפיצה בספה ותאום רעש חזק מתוך הספה, והנה חשש לשבר בשלדה של הספה. תיקון שבר בספה מתבצע בבית הלקוח על ידי המומחים של לדרמן. אנו פותחים את הספה בחלק התחתון שלה מתוך הביטנה שלמטה ומגיעים בעצם לכל התכנון של השלדה של הספה. על מנת לבצע תיקון שבר בספה יש תחילה לאתר את אזור השבר ובכך להפעיל מחשבה וידע כיצד מתקנים את הספה מבלי להוציאה מהבית לרפדיה. 

קרא עוד »
תיקון תפרים פרומים - תיקון ספות מבד

תיקון תפרים פרומים

כל תפר פתוח קטן הוא מתכון לצרות, ולכן חשוב מאוד לטפל בו מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע ממנו לגדול באופן משמעותי. ככל שהתפר הפתוח יהיה גדול יותר כך באופן טבעי יהיה קשה יותר לתקן אותו, ועלות התיקון תעלה בהתאם. זוהי הסיבה שאנו ממליצים לכל אחד מהלקוחות שלנו לבצע את התיקון מיד עם הופעת הפתח ולא לחכות יותר מידיי.

קרא עוד »
צביעת סלונים מעור

צביעת סלונים מעור

בהחלט כן, אנו בחברת לדר-מן נבצע את כל הבדיקות המקדימות על מנת להבטיח את מתן השירות האיכותי והמקצועי ביותר. צוות המומחים שלנו יגיע אליכם על מנת לבחון את נזקי הסלון ואת האפשרויות העומדות בפנינו בכל הקשור אל צביעת הסלון הישן. ביחד אתכם נבנה תוכנית מקיפה אשר המטרה המרכזית שלה זה להחזיר לסלון העור הישן שלכם את המראה החדש והאלגנטי.

קרא עוד »
ריפוד ספות בד - רפד

רפד

רפד אחד מעקב אכילס של סלון יוקרתי או כל סלון אחר הוא הכתמים והלכלוך שמצטברים בו במהלך השנים. מרבית האנשים רוכשים סלונים מעור יוקרתי או

קרא עוד »
ניקוי עור -

ניקוי עור

ניקוי של ספות עור הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר של תחזוקת ספת עור. כמו שבטח אתם יודעים, ספת עור דורשת תחזוק משמעותי בהרבה בהשוואה לכל סוג אחר של ספה. לכן על מנת שתוכלו ליהנות מספת העור שלכם לאורך זמן, חשוב מאוד לבצע ניקוי עור אחד למספר חודשים באמצעות חומרים ותכשירים אשר נועדו בכדי לחזק ולהעשיר את העור.

קרא עוד »

איך ננקה את הספות שלנו לבד? הנה כמה טיפים לתהליך ניקוי ספות מוצלח:

השתמשו בחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לסוג החומר ממנו עשויה הספה. במקרה של ניקוי ספות עור – אסור לשפשף באיזור של כתם קטן, אלא למרוח את חומרי הניקוי על כל הספה לקבלת מראה טוב ואחיד. לא כדאי לשפשף את הספות עם ספוגים חזקים או צמר פלדה כדי להסיר כתמים – אלו יכולים לקרוע את הריפוד. התייעצו עם אנשי מקצוע לפני שאתם מבצעים כל תהליך ניקוי דרסטי. 

שדרוג ספות מוצלח במיוחד יכול לכלול גם מילוי של הספה בחומר ריפוד חדש וכמובן החלפת ריפוד. במקרה של החלפת ריפוד חשוב לבחור בבדים איכותיים המתאימים לריפוד ספות. תנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם! 

אם אתם רוצים לחדש את הרהיטים על ידי ניקוי ספות פנו אלינו. צוותי לדר-מן בחמשת הסניפים המפוזרים ברחבי הארץ יגיעו אל בית הלקוח ויבצעו את הניקוי והחידוש של הספות מבלי להוביל, לגרור ולשנות סדרי עולם בתוך הבית. אנחנו מתחייבים בפני לקוחותינו לתהליך מקצועי ואיכותי ושימוש בחומרים הטובים ביותר. אצלנו תקבלו את המחירים הטובים ביותר בשוק ותוכלו לזכות בתום התהליך בסלון שכולל ספות נקיות עם מראה חדש.