ניקוי ספות במרכז

אחד האתגרים הגדולים ביותר בתחזוקה של ספות מכל סוגי הבדים הוא ניקוי ספות. ספות משמשות לרוב לישיבה ממושכת ורבה של כל בני הבית ובתים רבים עושים שימוש בספות גם לאכילה, לאירוח ולישיבה בכל שעות היום. אורח החיים של המשפחה הישראלית מהווה אתגר של ממש לספות מבחינת הניקיון שלהן ובעלי בתים רבים מעידים כי הם נדרשים לבצע ניקוי ספות אחת לתקופה על מנת לשמור על האיכות והצבע של הבד.

ניקוי ספות במרכז המבוצע על ידי חברות מקצועיות שיש להן את הכלים המתאימים והתכשירים הנכונים יכול להיות אפקטיבי ביותר לשמירה על אריכות החיים של הספות.

ניקוי ספות בד אימפלה - ניקוי ספות במרכז

ניקוי ספות במרכז - ספות מעור

מרבית הבתים בישראל בוחרים בספות עור לריהוט הסלון שלהם. בד העור הוא בד נוח לישיבה ומתאים למזג האוויר הישראלי ולעומת בדים אחרים הוא גם נוח וקל לתחזוקה אולם בעת ביצועניקוי ספות במרכז מעור, חברת הניקוי מבצעת קודם כל זיהוי של סוג העור ורק לאחר מכן מבצעת את תהליך הניקוי המתאים. ניקוי ספות מעור טבעי שונה בתכלית מניקוי ספות מעור מעובד ולכן התכשירים בהם חברת ניקוי ספות במרכז עושה כמו גם הטכניקות של הניקוי יהיו שונות.

תהליך ניקוי העור מתחיל בהזרקה של חומר מיוחד שחודר לתוך העור עצמו ומנקה את השטח החיצוני של העור כאשר הוא עולה למעלה מהפנים החוצה. את הכתמים הקשים ביותר מבצעת החברה על ידי ריסוס של חומר ייחודי אשר מפרק את הכתמים וממוסס שומנים מבלי לפגוע בצבע של העור. את הלכלוך לאחר החדרת החומרים, מבצעת החברה על ידי שפשוף עדין של האזור במברשות עדינות ומיוחדות שלא שורטות את העור או פוגעות במרקם שלו.

ניקוי ספה מבד במרכז - בד אימפלה

לעומת העור, ניקוי ספות במרכז על ידי חברה המתמחה בניקוי ספות מבד הוא סיפור אחר. על מנת לנקות את הספות מבד עושה החברה שימוש בחומרים מיוחדים המתאימים לסוג הבד הספציפי ולא פוגמות במרקם של הבד או בצבע שלו, בנוסף, החברה מברישה את הבד יחד עם החומרים ומקציפה את הבד במידה הצורך על מנת להרחיק את כל כתמי השומן והצבע שעל הבד. 

תיקון ספות עור מחירים

תיקון ספות עור מחירים

אז יש לכם סלון עור שאתם כל כך אוהבים, ומה לעשות אחרי שנים של שימוש מתחילים לראות סימנים של שימוש ממושך. הישיבה כבר לא אותה ישיבה קשיחה, המושבים שוקעים ואף קשה לקום מהספה. כאשר מחפשים תיקון ספות עור מחירים שונים קובעים את עלות התיקון. לכן כשלב ראשון, אנו מבקשים תמונות של אזור התיקון. תמונות מקרוב ותמונות מרחוק. תיקון ספות יכול לכלול : מילוי והקשחת מושבים שוקעים, תיקון תפרים פותחים, תיקון קרע בספה, צביעת סלון עור וכו'. 

קרא עוד »
חידוש סלונים - תיקון ספות - תיקון שבר בספה

תיקון שבר בספה

מכירים את זה שאחד הילדים נותן קפיצה בספה ותאום רעש חזק מתוך הספה, והנה חשש לשבר בשלדה של הספה. תיקון שבר בספה מתבצע בבית הלקוח על ידי המומחים של לדרמן. אנו פותחים את הספה בחלק התחתון שלה מתוך הביטנה שלמטה ומגיעים בעצם לכל התכנון של השלדה של הספה. על מנת לבצע תיקון שבר בספה יש תחילה לאתר את אזור השבר ובכך להפעיל מחשבה וידע כיצד מתקנים את הספה מבלי להוציאה מהבית לרפדיה. 

קרא עוד »
תיקון תפרים פרומים - תיקון ספות מבד

תיקון תפרים פרומים

כל תפר פתוח קטן הוא מתכון לצרות, ולכן חשוב מאוד לטפל בו מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע ממנו לגדול באופן משמעותי. ככל שהתפר הפתוח יהיה גדול יותר כך באופן טבעי יהיה קשה יותר לתקן אותו, ועלות התיקון תעלה בהתאם. זוהי הסיבה שאנו ממליצים לכל אחד מהלקוחות שלנו לבצע את התיקון מיד עם הופעת הפתח ולא לחכות יותר מידיי.

קרא עוד »
צביעת סלונים מעור

צביעת סלונים מעור

בהחלט כן, אנו בחברת לדר-מן נבצע את כל הבדיקות המקדימות על מנת להבטיח את מתן השירות האיכותי והמקצועי ביותר. צוות המומחים שלנו יגיע אליכם על מנת לבחון את נזקי הסלון ואת האפשרויות העומדות בפנינו בכל הקשור אל צביעת הסלון הישן. ביחד אתכם נבנה תוכנית מקיפה אשר המטרה המרכזית שלה זה להחזיר לסלון העור הישן שלכם את המראה החדש והאלגנטי.

קרא עוד »
ריפוד ספות בד - רפד

רפד

רפד אחד מעקב אכילס של סלון יוקרתי או כל סלון אחר הוא הכתמים והלכלוך שמצטברים בו במהלך השנים. מרבית האנשים רוכשים סלונים מעור יוקרתי או

קרא עוד »
ניקוי עור -

ניקוי עור

ניקוי של ספות עור הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר של תחזוקת ספת עור. כמו שבטח אתם יודעים, ספת עור דורשת תחזוק משמעותי בהרבה בהשוואה לכל סוג אחר של ספה. לכן על מנת שתוכלו ליהנות מספת העור שלכם לאורך זמן, חשוב מאוד לבצע ניקוי עור אחד למספר חודשים באמצעות חומרים ותכשירים אשר נועדו בכדי לחזק ולהעשיר את העור.

קרא עוד »

ממליצים עלינו: