למה ניקוי ספות בד יחסוך לכם אלפי שקלים ?

בעולם מושלם לא היה צורך לכתוב טקסט על התחום של ניקוי ספות בד. בעולם מושלם כוס היין ההיא אף פעם לא הייתה נשפכת, שיני הזמן לא היו נוגסות ברהיטים וכמובן שאף ילד לא היה מעז לאכול על ספות הבד היפות שלכם. אבל אין מה לעשות.
 
אנחנו לא חיים בעולם מושלם וכמה שלא תנסו, ספות הבד שלכם יאבדו מזוהרן במהלך השנים, יתכסו כתמים ורוב הסיכויים שכבר לא תזהו בהן את הגוון המקורי בשום צורה. אם אתם מזדהים עם התיאורים שלהלן, יש מקום לדבר על ניקוי ספות בד מקצועי. ולמה יש מקום? ובכן, כי מדובר על הטכניקה שתחסוך לכם אלפי שלא לומר עשרות אלפי שקלים.
ניקוי בד אימפלה - ניקוי ספות בד
ניקוי ספת בד אימפלה

ניקוי ספות בד - החיסכון כולו שלכם - ואיך זה עובד בדיוק

אז איך בדיוק ניקוי ספות בד מקצועי חוסך לכם כסף? התשובה לכך פשוטה מאין כמוה – אנחנו מזמינים אתכם לערוך סקר שוק ולבצע השוואות מחירים של ספות בד. אם תשימו לב, המחירים קפצו מספר מדרגות מאז התקופה בה רכשתם את שלכם. אי לכך נותרו האופציה ההגיונית היחידה היא להזמין ניקוי ספות בד מקצועי. כמובן שיש גם את האופציה של שמירה על הספות כמות שהן, כיסוי שלהן בבד או בסדין ורעיונות נוספים שהס מלהזכירם. אז אם אתם רוצים לשמור לא רק על מראה הסלון שלכם אלא גם על הכיס שלכם, הגיע הזמן לדבר על ניקוי ספות בד מקצועי מבית חברת לדר-מן.

ניקוי ספות בד - זה לדר-מן !

ובכן, אם החלטתם שהגיע הזמן לערוך ניקוי ספות בד מקצועי, ראשית תנו לנו לברך אתכם. אתם בדרך לשדרג את איכות החיים שלכם בצורה ניכרת ועל הדרך גם לחסוך לא מעט כסף. כל שעליכם לעשות הוא לצלם את ספות הבד שלכם ולשלוח את התמונה למומחים של לדר-מן. המומחים שלנו ינתחו את התמונה וישלחו לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. במידה ותבחרו לשכור את השירותים האקסקלוסיביים והמקצועיים של חברת לדר-מן, צוות המומחים שלנו יגיע עד אליכם הביתה. בביתכם, כשהוא חמוש במיטב הטכנולוגיות המודרניות בתחום של ניקוי ספות בד, יבצע צוות המומחים מלאכת מחשבת של ניקיון, הסרת כתמים וחידוש של הגוון המקורי של הספה. הלקוחות שלנו לרוב מוצאים את עצמם נדהמים לנוכח המחזה ואתם מוזמנים להסתכל על גלריית תמונות הניקוי באתר שלנו ולהתרשם בעצמכם.
 
במידה ואתם מעוניינים לשבת על ספות בד נקיות שנראות מצוין כמו ביום שרכשתן אותן ולחסוך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים, הגיע הזמן להזמין ניקוי ספות בד מקצועי. צוות המומחים של חברת לדר-מן ישמח להגיע אליכם ולהחזיר עטרה ליושנה. הכיף הכי גדול שלנו הוא לראות את הפרצופים ההמומים של אלפי הלקוחות שלנו בכל רחבי הארץ בשעה שאנחנו מחזירים לספות הבד שלהם את הצבע ללחיים. מדובר בקסם אמיתי. 
 
 

ממליצים עלינו:

תיקון ספות עור מחירים

תיקון ספות עור מחירים

אז יש לכם סלון עור שאתם כל כך אוהבים, ומה לעשות אחרי שנים של שימוש מתחילים לראות סימנים של שימוש ממושך. הישיבה כבר לא אותה ישיבה קשיחה, המושבים שוקעים ואף קשה לקום מהספה. כאשר מחפשים תיקון ספות עור מחירים שונים קובעים את עלות התיקון. לכן כשלב ראשון, אנו מבקשים תמונות של אזור התיקון. תמונות מקרוב ותמונות מרחוק. תיקון ספות יכול לכלול : מילוי והקשחת מושבים שוקעים, תיקון תפרים פותחים, תיקון קרע בספה, צביעת סלון עור וכו'. 

קרא עוד »
חידוש סלונים - תיקון ספות - תיקון שבר בספה

תיקון שבר בספה

מכירים את זה שאחד הילדים נותן קפיצה בספה ותאום רעש חזק מתוך הספה, והנה חשש לשבר בשלדה של הספה. תיקון שבר בספה מתבצע בבית הלקוח על ידי המומחים של לדרמן. אנו פותחים את הספה בחלק התחתון שלה מתוך הביטנה שלמטה ומגיעים בעצם לכל התכנון של השלדה של הספה. על מנת לבצע תיקון שבר בספה יש תחילה לאתר את אזור השבר ובכך להפעיל מחשבה וידע כיצד מתקנים את הספה מבלי להוציאה מהבית לרפדיה. 

קרא עוד »
תיקון תפרים פרומים - תיקון ספות מבד

תיקון תפרים פרומים

כל תפר פתוח קטן הוא מתכון לצרות, ולכן חשוב מאוד לטפל בו מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע ממנו לגדול באופן משמעותי. ככל שהתפר הפתוח יהיה גדול יותר כך באופן טבעי יהיה קשה יותר לתקן אותו, ועלות התיקון תעלה בהתאם. זוהי הסיבה שאנו ממליצים לכל אחד מהלקוחות שלנו לבצע את התיקון מיד עם הופעת הפתח ולא לחכות יותר מידיי.

קרא עוד »
צביעת סלונים מעור

צביעת סלונים מעור

בהחלט כן, אנו בחברת לדר-מן נבצע את כל הבדיקות המקדימות על מנת להבטיח את מתן השירות האיכותי והמקצועי ביותר. צוות המומחים שלנו יגיע אליכם על מנת לבחון את נזקי הסלון ואת האפשרויות העומדות בפנינו בכל הקשור אל צביעת הסלון הישן. ביחד אתכם נבנה תוכנית מקיפה אשר המטרה המרכזית שלה זה להחזיר לסלון העור הישן שלכם את המראה החדש והאלגנטי.

קרא עוד »
ריפוד ספות בד - רפד

רפד

רפד אחד מעקב אכילס של סלון יוקרתי או כל סלון אחר הוא הכתמים והלכלוך שמצטברים בו במהלך השנים. מרבית האנשים רוכשים סלונים מעור יוקרתי או

קרא עוד »
ניקוי עור -

ניקוי עור

ניקוי של ספות עור הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר של תחזוקת ספת עור. כמו שבטח אתם יודעים, ספת עור דורשת תחזוק משמעותי בהרבה בהשוואה לכל סוג אחר של ספה. לכן על מנת שתוכלו ליהנות מספת העור שלכם לאורך זמן, חשוב מאוד לבצע ניקוי עור אחד למספר חודשים באמצעות חומרים ותכשירים אשר נועדו בכדי לחזק ולהעשיר את העור.

קרא עוד »